歌詞とかの翻訳ノート

和訳メモ帳!

Bleached - Hard to Kill

 

Place the gun to my heart

私の胸に銃を当てても


I don't care ’cause Friday I'm in love

金曜に恋してるから気にしない


We had a plan, don't make it weird

プランがあったでしょ、変な事言わないで


What I like, baby, it ain’t clear

何が好きなのか、ベイビー、それはハッキリしない

 

 

(So close)

近くで


I'm looking for a place to breathe

息ができる場所を探してる


Drain me of my everything

私の全てを使い果たす


(Don't go)

行かないで


I wanna, wanna trust you

私は、あなたを信じたい

 

 

All the cities that we burned down

私たちが焼き落とした街全部


Turns out I'm very hard to kill

殺すのは容易じゃない


After all the damage we've done

こんなに傷付けても


Turns out I'm very hard to kill

殺すのは容易じゃない

 

 

Birthday cards at the corner store

街角の店にあるバースデーカード


You grabbed a box of Slims and said, "I want more"

タバコの箱を手にしてあなたは言った「もっと欲しい」


You’re so cool, you hate yourself

かっこいいから、自分が嫌いなんだ


Lying on the floor in a stranger’s house

他人の家の床に寝そべって

 

So come and catch me if you can

だから、できることなら、私を捕まえに来て