歌詞とかの翻訳ノート

和訳メモ帳!

Together Pangea - Nothing To Hide

youtu.be

 

I know I make it all a total mess

自分がすべてを台無しにしている


You know I wish it wasn’t true

それが真実じゃなきゃいいと思ってるって知ってるよね


I can’t be humble and I can’t impress

謙虚にもなれないし、感動も与えられない


I know there’s nothing I can do

自分じゃ何もできない


You know I always wanna run away

いつも逃げ出したいと思ってるって知ってるよね


But I ain't run away from you

でも君からは逃げないよ


You know the fear that you’re feeling is the same as the fear I'm feeling too

君が感じている恐怖は 僕が感じている恐怖と同じだから

 

 

We’ve got nothing to hide, We’ve got nothing left to hide

隠すことは何もない、何も残っていない


Maybe just the fear as the clock ticks by

時計の針が進んでいくのが怖いだけなのかもしれない


We’ve got nothing left to hide

僕らは何も隠していない

 

 

Your heart is ever innocent, it tells you what you know is true

君の心はいつも無邪気で、君が知っていることは本当だって教えてくれる


What you see is what you get with it

君が見たものは君が手に入れたもの


I know it’s tangled up in blue

憂鬱に絡まっているけど


You know I always wanna run away

いつも逃げ出したいと思ってるって知ってるよね


But I ain't run away from you

でも君からは逃げないよ


You know the fear that you’re feeling is the same as the fear i’m feeling too

君が感じている恐怖は 僕が感じている恐怖と同じだから

 

 

We’ve got nothing to hide, We’ve got nothing left to hide

隠すことは何もない、何も残っていない

 

Maybe just the fear as the clock ticks by

時計の針が進んでいくのが怖いだけなのかもしれない


We’ve got nothing left to hide

僕らは何も隠していない