歌詞とかの翻訳ノート

和訳メモ帳!

Japananese Breakfast - Be Sweet

youtu.be

 

Tell the men I'm coming, tell them count the days

私が来ることを彼らに知らせて、日めくりするようにと


I can feel the night passing by like a mistake waiting for me

夜が過ぎていくのを感じるのは、失敗が私を待っているみたい


Caught up in my feelings, overthink the truth

感情に溺れて、真実を考えすぎて


Fantasize you've left me behind and I'm turned back running for you

あなたは私を置き去りにして、私があなたのところへ走って戻ってきたと想像してる

 

 

Make it up to me, you know it's better

埋め合わせをしてよ、その方がいいって分かってるでしょ

 

 

Be sweet to me, baby

私に優しくして


I wanna believe in you, I wanna believе in something

あなたを信じたい、あなたを信じたいの

 

 

So come and get your woman, pacify her rage

あなたの女に会いに行こう、彼女の怒りを鎮めるために


Take the time to undo your lies, make it up once more with feeling

時間をかけてあなたの嘘を元に戻して、もう一度仲直りしよう


Recognize your mistakes and I'll let you back in

過ちを認めたら、戻してあげる


Realize not too late, loved you always

遅すぎないって気づいて、あなたをずっと愛していた