歌詞とかの翻訳ノート

和訳メモ帳!

Hazel English - Five and Dime

youtu.be

 

Ah you bring me back down

あなたは私を挫けさせる


Caught my stride, but you follow me around

自分のやり方を掴んだのに、私に付き纏って


Almost figured it out, but you cut me off

もう少しでわかったのに、私を切り捨てて

 

 

The way you’re looking at me every time I leave

私が離れる度に私を見るあなたの姿を見ていると


It makes me feel like I am going crazy

自分がおかしくなったような気になる


The way you’re looking at me, feel like I can’t breathe

あなたに見つめられると、息ができなくなる

 

 

Gotta get away ’cause you’re taking up all of my time

私が逃げるのは、あなたに時間を奪われているから


You know I need my space

居場所が必要だって分かるでしょ


So I’m heading to the five and dime

だから私は安物の日用雑貨店に行く

 

 

Oh I feel so far from myself

自分自身から遠く離れてしまったような気分


‘Cause you’re taking up my focus

あなたが私の集中を奪うから


I was running free ’til you called me up

あなたが呼び出すまで私は自由に駆け抜けていた